De strijd om de toekomst : hoe klanten en kiezers macht verwerven
Sociaal-politieke studie over de toenemende macht van niet-professionelen (met name klanten en kiezers) in de huidige informatiemaatschappij, met een daarop geënte toekomstvisie, waarin de beheerser van informatienetwerken zeer veel macht heeft.
De strijd om de toekomst : hoe klanten en kiezers macht verwerven
Sociaal-politieke studie over de toenemende macht van niet-professionelen (met name klanten en kiezers) in de huidige informatiemaatschappij, met een daarop geënte toekomstvisie, waarin de beheerser van informatienetwerken zeer veel macht heeft.
type
note
additionalType
associatedMedia
tek., fig., graf.
carrier
conditionsOfAccess
beschikbaar
contentLocation
datePublished
description
Sociaal-politieke studie over ...... twerken zeer veel macht heeft.
@nl
identifier
inLanguage
isbn
90-6962-195-9
name
De strijd om de toekomst : hoe klanten en kiezers macht verwerven
@nl