Creatieve communicatie : ideeën en technieken achter de beste campagnes wereldwijd
Creatieve Communicatie ontleedt de creatieve concepten van de meest originele en effectieve reclamecampagnes en communicatie-uitingen van de afgelopen jaren, wereldwijd. Aan de hand van meer dan 200 voorbeelden laat de auteur zien wat de werkzame bestanddelen zijn van creatieve communicatie. Hoe het werkt en waarom het werkt.
Creatieve communicatie : ideeën en technieken achter de beste campagnes wereldwijd
Creatieve Communicatie ontleedt de creatieve concepten van de meest originele en effectieve reclamecampagnes en communicatie-uitingen van de afgelopen jaren, wereldwijd. Aan de hand van meer dan 200 voorbeelden laat de auteur zien wat de werkzame bestanddelen zijn van creatieve communicatie. Hoe het werkt en waarom het werkt.
type
note
Oorspr. tit.: 'Kribbeln im Kopf', Uitg. Verlag Hermann Schmidt, Mainz, 2001
additionalType
associatedMedia
foto's, tek.
carrier
conditionsOfAccess
beschikbaar
contributor
datePublished
description
Creatieve Communicatie ontleed ...... het werkt en waarom het werkt.
@nl
identifier
inLanguage
isbn
90-6369-106-8
name
Creatieve communicatie : ideeën en technieken achter de beste campagnes wereldwijd
@nl