Identity Matters [iM] : vakblad voor creatie van merkenMarketing in musea : een studie naar de mogelijkheden van marketing in musea en marketing binnen het Nederlands ArchitectuurinstituutMarketing and communication for architects : fundamentals, strategies and practiceDe verborgen verleidersMarketing en acquisitie voor ontwerpers : hoe het kan, hoe het wordt gedaan, hoe de klant het graag wilDe kunstbiënnale als globaal fenomeen : strategieën in neopolitieke tijdenThe art biennial as a global phenomenon : strategies in neo-political timesNederland in de (uit)verkoop : acquisit[i]e van buitenlandse bedrijven door regionale en lokale overhedenBrand new China : advertising, media, and commercial cultureBrandscapes : architecture in the experience economyThe popcorn report : revolutionary trend predictions for marketing in the 90sEmotional branding : the new paradigm for connecting brands to peopleOverleven met oneliners : opkomst van monomanie in bedrijf en politiekDesign en organisatie-identiteit : een onderzoek naar inspiratiebronnen voor design als onderscheidend communicatiemiddel voor bedrijf en consumentTussen cultuur en commercie : stichting industrieel ontwerpen Nederland : een onderzoek naar promotie-instituten voor industrieel ontwerpen in NederlandVormgeving in de creatieve economieLe design en FranceDesign maakt het verschil : design management : workshop 11Brindings concepts : developing the interface between design, edication and industryGeur en ontwerpEgypt's superbrands : an insight into Egypt's strongest brandsCorporate design managementSensory incongruity and surprise in product design : proefschriftMarketing in een notendop : wat iedereen van de consument moet wetenCreative red book 2002De essentie : 35 jaarBrand new wayCreative red book 2006ToekomstWijzer : trends voor het MKB : de 2de bijeenkomst : ['vernsters naar de toekomst']Materials of invention: the cultural economy of the applied arts in the Netherlands : final reportDoes design empower all businesses?The brand issue : magazine/expo/workshop/projectsTrading culture : GATT, European cultural policies and the transatlantic marketBestseller : het boek van de websiteMarketing van theater en andere kunsten : vergroting van publieksdeelname in theorie en praktijkVoorbij label en lifestyle : jongerenmarketing in volwassen perspectiefLeading in art and technology : beleidsplan 2009-2012Labforculture.org : business plan 2008-2012Design mind : business/technology/designDesign maakt het verschil : design management workshop 8